Blog

Zajęcia na półmetku
||
Po kilku tygodniach zajęć moi studenci przedstawili już pierwsze efekty swej pracy. Wczoraj wystartowała druga strona internetowa projektu, który realizowany...
czytaj dalej
Pod znakiem nowego narzędzia
||
Przed kilkoma dniami, podczas ostatniego posiedzenia Senatu, zaprezentowano nowe narzędzie informacji naukowej „OMEGA-PSIR”. Ma ono służyć szybkiemu zebraniu danych o...
czytaj dalej
Przemówienie prezydenta Niemiec do studentów
Na niemieckich uniwersytetach rozpoczął się właśnie nowy semestr. Uczelnie wyższe naszego sąsiada, podobnie jak u nas, funkcjonują od roku w...
czytaj dalej
Kolejny blog
||
Bardzo mnie ucieszyło odkrycie, że członek Senatu UWr, dr Jakub Michaliszyn, na swoim blogu także pisze o posiedzeniach tego ciała...
czytaj dalej
Przyszłość zdalnego nauczania
||
Przed kilkoma dniami Niemiecka Centralna Wymiany Akademickiej (DAAD) udostępniła wyniki ankiety pt. „Cyfrowe nauczanie w czasie pandemii covid-19”, którą przeprowadzono...
czytaj dalej
Przydatne narzędzie
||,
Korzystanie z webowych aplikacji uniwersyteckich nie było dotąd zbyt przyjemne dla oka. Często siermiężnie wyglądające przeglądarki przypominały raczej o prahistorii...
czytaj dalej
„Prawo do odłączenia się”
||
Mija już rok od ogłoszenia lockdawnu na uczelniach (z małą przerwą w październiku 2021 roku). Pora wnikliwiej przyjrzeć się, jak...
czytaj dalej
To zaczynamy!
||
Nowy semestr rozpoczęty. Jestem już po pierwszych zajęciach. Tym razem mam do czynienia z przyszłymi nauczycielami historii. Temat zajęć bardzo...
czytaj dalej
Sprawdzili mnie
||
Jedną z możliwości oceny efektów naszych zabiegów dydaktycznych jest opinia studentów. Wczoraj zajrzałem do protokołu z oceną moich zajęć w...
czytaj dalej
Sprawdzam! Egzamin w czasie pandemii
||
Egzamin, który miałem przeprowadzić w tej sesji, był pewnym wyzwaniem (zresztą ekscytującym). Miał to być sprawdzian trafności wybranych metod. W...
czytaj dalej
Translate »